2015. március 6., péntek

Bank

Az utóbbi napokban sok időm elment a banki ügyek intézésére, főleg, mert mai nappal elhagytam eddigi kedvenc bankom egy sokkal igénytelenebb bankért, akinek az online felülete egy kicsit sem ügyfélbarát. Mindezt tisztán racionális okokból tettem, ami a kondíciókat jelenti egészen pontosan. Bevallom rossz érzésem van, szeretem a magas minőségű, igényes dolgokat, és most úgy érzem, hogy kicsit a tömegkultúrához léptem visszább, de persze Zsuzsi barátnőm mondott nekem egy olyan gondolatot, hogy ezek nem kőbevésett dolgok, ha nem leszek maradéktalanul elégedett, az én döntésem, bármikor visszaléphetek.

Megszokások embere vagyok, ez megint csak bebizonyosult, minden változás kicsit a lelkemből is elvesz, pedig a lelki világom nem szeretném pusztítani, bőven elég amit már lepusztított belőle az élet. Kezdek a témától elkanyarodni, de egyébként mostanában érzem, hogy szűkül le azon emberek köre, akikben megbízom, és elfogadom a véleményét, illetve akiket valóban barátnak tekintek, és már nem elég a szó, a tetteken múlik. Nincs igazán szükségem a lelketlen emberekre, sem egoistákra, akik csak lehúznak, csak ugye el kell jutni addig, míg beismeri az ember.
Egyébként ezek a gondolataim nem panasz és kiábrándultság, csak valahogy témába vágott :D

Reggel voltam könyvelőnél. Jó volt, mindig kapok tőle megerősítést, meg tanácsokat, amelyek mögött mindig úgy érzem, hogy tapasztalat áll, nem pusztán elvi elképzelések. Hatnak rám. Ma reggel is.

Nincsenek megjegyzések: