2012. október 3., szerda

"Nagyon gáz!"

Tegnap volt egy brutális félreértésem bent a cégnél, ami egy szörnyű estét eredményezett. A lényeg, hogy a céges referenciaoldalt frissítették, és úgy volt, hogy felkerül egy munkám, amiről azt hitte a művészeti vezetőnk, hogy egy másik grafikus csinálta, így odament hozzá és megkérdezte, hogy merre találja a  látványtervet? Erre a grafikus kolléga azt válaszolta, hogy ne ez a terv menjen fel, hanem egy körrel ezelőtti, amit 3D-ben csinált, mert ezt nem ő csinálta, és egyébként is "nagyon gáz"! Mikor meghallottam a szívembe belehasított egy mély, rossz érzés, hogy az én munkám nagyon gáz??? És ezt így mindenki előtt fennhangon kijelenti? Nem szóltam semmit, hazamentem és nem tudtam feldolgozni. Azt éreztem, hogy ennyire nagy szakmai megalázást még sosem éltem át. Másnap, azaz a mai reggel eljutott a Zsocihoz (aki a művészeti vezető) a hírem, hogy kicsit kivagyok és behivatott. Pont ezt nem akartam, egy átlátszó kínos magyarázkodást, hogy ne érezzem magam annyira szarul, úgy gondoltam, ezen a szitun nincs mit menteni. Majd Zsoci elmondta, hogy egy nagy félreértés történt, ugyanis nem a munkám gáz, hanem maga az amit terveztünk, hogy az ügyfél egy kreatív cuccot lecsupaszítva azt terveztette, amiből végül én csináltam a látványtervet. És ha ilyen van bármikor is, nyugodtan menjek át hozzá, mert ez a terv ahhoz képest, hogy nem 3D tervező programban készült nagyon szép... sőt Jucus, aki a legjobb grafikus, azt hitte, hogy 3D tervező progiban készült... szal ez akár egy elismerés is... úgyhogy utólag tegnap amilyen szarul éreztem magam, ma annyira nagy kő esett le a szívemről, és igazából már hálás vagyok a sorsnak, hogy ez kiderült.

Na de itt a látványterv, amiről eddig beszéltem:

Nincsenek megjegyzések: