2012. október 22., hétfő

Lángos először

Zseniális napom volt ma :). Lévén, hogy hosszú hétvége van, végre azt csináltam, amihez kedvem volt, mint pl moziztam ma Móval, sütöttem-főztem, és végre megalkottam az első önálló 3D projektem. Szóval megjegyezném, iszonyatosan pozitív évem van, eddig majdnem minden tökéletesen és terv szerint alakul. Nagyon gyermeki szinten vagyok még a 3D-ben, de legalább már kezdem megérteni a folyamatokat és kezdem elfogadni, hogy mennyi mindent kell még megtanulni, számszerint eddig 5 programot használtunk egymás mellett kisebb-nagyobb átfedésekkel. Úgyhogy már értem miért is éreztem, hogy ez nehezebb ügy lesz, mint másik grafikai dolgok.

Ez csak egy nyers képernyőfotó, de talán mutatja mennyi meló van mögötte, voala a mai remekművem:

Ha elkészül, megszólalásig úgy fog kinézni mint egy igazi szem. Azért csináltam, mert holnap elkezdem saját magamat lemodellezni Mayával, meg Zbrushsal. Na persze az sokkal hosszabb projekt lesz, mint ez a szem. Jelenleg a karakter modellezés hoz lázba a 3D műfajain belül :).

Aztán ma főztem fokhagymakrém levest, meg lángost. Vittem be Mónak is, azt mondta, finom volt... remélem nem csak udvariasságból... de amúgy benne volt szívem-lelkem, mégha kissé sótlan is lett. Aztán miután kajált Mó, elmentünk mozizni. Óriási ez a film. Kb egy éve nem nevettem ennyit. A franciák valahogy könnyeden egyszerűek és vidámat. Megtalálják a szépséget az életben, a pillanatban. Egészen elvarázsolt.

Holnap sport nap lesz :). Reggel futok, majd bicajozni szeretnék...

Nincsenek megjegyzések: