2012. július 5., csütörtök

Nike bolt a WCC-ben?

Július 26-án fog végre Nike bolt nyílni a Westendben. kicsit gáz, hogy pár éve nincs az országban egyetlen speciális Nike bolt sem. Egyébként tegnap voltam a Hervisbe és meglepetéssel néztem, hogy egyáltalán nem lehet futócuccot találni, még annyit sem mint tavasszal. Vagyis feketét biztos nem. Néztem saját márkásat, ha már nem találok Nike feketét, akkor egye fene "elkurvulok", de sajnos a saját márkásból sincs. De ezt nem értem... a futók akkor most arra vannak kényszerítve, hogy fitness cuccban fussanak? Vagy tömjük szépen külföld zsebét és rendeljünk a netről (amitől még mindig félek kicsit, mert nem tudom felpróbálni).

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.markascipo.hu/nike-cipok/2/ nézted már? ha nem jó, visszaveszik.

Kata írta...

megnéztem, de nem találtam olyat sajnos, amit keresek :(

Névtelen írta...

http://nikecipo.net/
Nézd meg itt, viszonylag új, egész jó árakkal. Itt csak találsz valami nekedvalót.

Névtelen írta...

Ha Londonban jársz, akkor ott a hazai áraknál jóval kedvezőbben tudod megvenni az itthon (árban) felső kategóriásnak kikiáltott termékeket.

Kata írta...

Sajnos nem sűrűn járok :D (még nem voltam életemben sem), úgyhogy minden reményem a 26-án nyíló Westend üzletben. (Egyébként jó az oldal, amit linkeltél, még hasznomra válhat, köszi :) )