2011. március 31., csütörtök

Never ending project

És igen... véget ért! Jött ma ügyfél és annyira tetszett neki, hogy lenyomott két puszit. Azt mondta, hogy ez nem is úgy néz ki mint egy termék katalógus, hanem mint egy könyv... ennél nagyobb elismerést még életemben nem kaptam. Szóval elméletileg kurva jó napomnak kellene lennie, de mégsincs így. Jött egy mázsa egyéb munka, ami miatt kicsit megint elkapott a szorongás. Nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire utálom, ha határidőre kell dolgozni. Pláne ha az a határidő nagyon szűk.
Találtam egy nagyon sirály boltot Dorothyval (aki utálja ha így hívják). Mostanában sokat foglalkozom a lakberendezés témával, mivel egyrészt felújítottunk, másrészt meg feltett szándékom minél előbb lakáshoz jutni. Az üzlet neve KARE.
Ebbe lettem első látásra szerelmes:Mostanában nagyon tetszik nekem mikor a minimál stílus keverve van a mediterránnal és ezzel a barokkal. Bár hozzátenném, irtó könnyű elrontani az ötvözést... azért majd egyszer remélem lesz lehetőségem egy kísérletet tenni :).

5 megjegyzés:

Dorothy írta...

D O R O T H Y üzeni, hogy szerinte nem ebbe a fotelbe lettél szerelmes...az sokkal jobban nézett ki!!! Ez olyan, mintha valaki kirakta volna a garázs vásárra Amcsiban, nem??? De a többivel azonosulok!!! Szóval very big L I K E!!! :D

Kata írta...

csak ezt a képet találtam meg a web oldalon, de az alak stimmel csak a szín nem.

spimonique írta...

Ez a fotel kissé csúnyácska, de a katalógus tényleg tele volt jó dolgokkal :)

P--R-S írta...

KARE-t már 2008 óta szeretem, Germanyban láttam akkor és UHHH, ott ugye nagyobb és merészebb is a választék, de még a sógoréknál is!

Kata írta...

én kicsit későn haladok a kor felé :DDD