2010. október 14., csütörtök

Tőzsdecápák @ WCC with Lacus

Ennek a postnak 3 szempontból kell manifesztálódnia. Egyik, hogy ez a film borzalmas. Michael Dougles öreg... a film unalmas, hosszú, tele van olyan szakmai dolgokkal, amitől azt sem tudtam, hogy most történt-e valami, nyertek-e vagy veszítettek... szal tipikusan az "akkor most mivan?" esete. A másik ok, hogy megjegyezzem, hogy jól éreztem magam Lacival... csak már megint rohadt kevés idő volt a beszélgetésre. Pont mire belemelegedtünk, addigra kellett indulni. A harmadik, hogy életünkbe először voltunk a Costa Caféban a Nyugati mellett - én megittam egy forró csokit, Lacus egy lattét - basszus nagyon finom volt, a hely nagyon tuti. Pont meg is beszéltük (azaz ez Laci gondolata), hogy a hely éppencsak súrolja a sznobság és az átlag polgár ízlését, tényleg nagyon kellemes... nekem most jobban esett ez a forró csoki, mint a múltkori sör :).

Nincsenek megjegyzések: