2010. október 18., hétfő

A "spíler" férhez megy :)

Ma nagyon megtisztelő feladatom volt :). Kedves barátnőmnek - Mónikának - megcsináltam a (polgári) esküvői - mailes - meghívóját. Mindenképpen rendbontót szerettünk volna (ő is, én is)... azt hiszem ez tükrözi Mó stílusát, és az én szívem is maximálisan benne van. Viszont így most teszteltem a CS4-et és eddig nem szerettem meg... utálom, hogy minden évben kihoznak egy újabb photoshopot... valahogy amit egyszer már megszoktam és használom, utálom változtatni.

nosch, ez lett a műremek:

7 megjegyzés:

Dorothy írta...

LÁJKOLOM, hiszen mi mást is tehetnék? ISTENKIRCSI lett...és még a szivecskét is megszoktam!!!
Grat Kata a meghívóhoz, Móéknak pedig az elkövetkezendőkhöz!!!
Jajjjj csajok...már olyan izgatott vagyok!!! Az én részem is remélem nagyon jóóól fog sikerülni...már ami a lánybúcsút illeti...tudjátok, mindenki azzal foglalkozik, amihez ért...hehe...imádom..hehe...én is akarok mááááá férjhö menni!!! :D

Na CSÓKoládé Nektek!!!

Azt a csöpögős mindenségit!! :P

spimonique írta...

Nagyon klassz, LIKE!!!
THANX Lányok!!! Ti vagytok a világ legdrágább barátnői :)
puszi nektek

u.i. ami késik nem múlik ;)

Kata írta...

azt a leánybúcsút már én is nagyon várom :))))

Névtelen írta...

Lájk!

Ehhez képest a hattyúhús semmi!

Kata írta...

Lacuuuuuuuus :)
ma tala :*

Névtelen írta...

Miért lilák a betűk?! Pü!
Ezt leszámítva tetszik!
De miért pont lila!?
KSI

Kata írta...

háááát csak :D, a lila pont ideillett sztem :P