2010. május 17., hétfő

MÁV - avagy a vis major esete

Nos, ismételten tapasztalatokhoz jutottam a MÁVval való csodálatos és felejthetetlen utazásom során. Elég egy kis szél, egy kis eső, hogy a vasút országosan "beálljon". Reggel, még gyanútlanul mondtam is anyának, hogy tuti lesz valami felső vezeték szakadás, ami miatt majd késik 10-20 percet a vonatom. Nah, így legyen ötösöm a lottón. Szabadegyháza előtt közölték, hogy beláthatalan ideig fog várakozni a vonat, mert felső vezeték szakadás van Ercsi környékén. Na kösz. Még "szerencse", hogy időre mentem (volna) dolgozni. Aztán mikor már kezdett kellemetlenné válni a várakozás, az jutott eszembe, hogy átszállok a mellettünk várakozó IC-re, mert ott legalább meleg van és egyébként is azt fogják előbb indítani. Jah... aszittem a kis naiv :DDDD. Először is megkerestem a kalauzt, hogy elmondjam neki a remek ötletem, hogy ilyen rendkívüli esetben ezt tuti nem okoz-e problémát. Erre mire végre megtaláltam, azt mondta, hogy hát próbáljam meg, ő nem tudja, hogy ilyen esetben ennek van-e következménye. Vagy ha nem akarok kockázatot kérdezzem meg az IC a kolléga kallert. Oké, átszálltam. időközben csatlakozott hozzám egy pali, aki szintén jó ötletnek tartotta ezt. Láthatóan kellemesebb volt az idő a másik vonaton és végre a kalauzt is megtaláltuk. Megkérdeztem tőle is. Erre felháborodva közölte velem, hogy nem kicsit vagyok eltévedve ezzel a gondolatommal. Ugyanis, mivel az IC műszaki okok miatt várakozik, már eleve szabály sértő felszállni rá, ergo 2000 HUF büntetés, plusz kell pótjegy is. Szal annak ellenére, hogy fosszar az idő, áll a vonat, és rohadt sokat késik, még én fizessek 2500 HUF-ot, csak hogy esetleg picit előbb beérjek... na anyátokat, gondoltam magamban és még annyit megkérdeztem, hogy kedves kalauzt, hogy már 2 órája itt állunk, fogja-e a MÁV valamilyen úton módon kárpótolni nekem, vagy mi van ilyenkor. Hát a nagy büdös semmi. Bukó.

Köszi MÁV, ismételten nem csalódtam benned!
Végül 165 perc késéssel, áthűlve megérkeztünk... ilyenkor mérhetetlen vágyat érzek egy saját kocsi iránt.

Nincsenek megjegyzések: