2010. április 11., vasárnap

Szinte már égően régen írtam,

de valahogy nincs időm semmire :(, valahogy az lenne az ideális, ha melóból is tudnék post-olni, de eddig sajna ezt nem tudtam megvalósítani :(. Így lássuk az előző hetet. Először is a elromlott a mosógép. Úgyhogy szerelő hívás. 18 000. Fuck, de szerencsére bevállalta a főbérlő a kötségeket.

Egyébként sok dolog van, amit szeretnék leírni, csomószor eszembe jut, csak egyszerűen kicsit túlpörögtek az események. Most is mit kéne csinálnom? Évfolyamdogát írni, ehelyett mit csinálok? Blogpótlok.

Lassan itt a bicajidőszak. Szerencsére a bicajomat hétvégén eljuttattuk PRS-hoz mégha darabokban is, és majd valamikor (ahogy idő engedi) talán össze is rakjuk. Aztán nincs kegyelem, bicajjal járás everyday. A hétvégén csúcsszuper leárazás volt a Glamour újság által, így lazításként shoppingolást terveztünk a lányokkal, ami többé-kevésbé (inkább kevésbé) jött össze, ugyanis nagyon szerettem volna bicajhoz venni egy melegítő szettet, de hát nem sikerült. Helyette lett Adidas táska (úgyszintén bicajhoz) és egy pizsi alsó, csak úgy :).

Aztán meló is úgy tűnik rendben megy. Persze mint mindig, most is van benne rossz esemény is. Az egyik account lány felmondott egy hete, így most nagy erőkkel új accountot keresünk. Vicces, de a jelentkezők közül két szakmabeli ismerősre is akadtam, így az egyikük (a lány) elég komoly esélyekkel indult. Én azt hiszem megtettem a magamét érte, innentől már az ő kezében az ügyesség. Meló kb ennyi, ja és még egy aranyos projektunk volt, amibe igen sok időt fordítottam, és valszeg holnap fel is töltöm a layout tervet, mert annyira aranyosnak érzem.

Asszem mára ennyi, aztán még ahogy lesz ídő folytatom a pótolást.

Nincsenek megjegyzések: