2010. április 17., szombat

Djuice - Bullshit?!?

Ahogy sétálgattam a WCC-ben, megpillantottam egy nagyon fura jelenséget. Ugye múlthéten láttam egy minifilmet annak kapcsán, hogy a Djuice kivált a Pannonból és teljesen független szolgáltatóként folytatja. Ez önmagában még majdnem hihető is lett volna számomra, hiszen a Pannon is hamarosan Telenorként fog tovább élni és ki tudja milyen radikális döntések folynak a háttérben. Viszont ahogy sétáltam, egy Pannon bolt előtt, a padlón megpillantottam egy Djuice kampányban használt ellen kampány matricát (Djuice vizuál stílusban)... ekkor lett kerek a történet. Szó sincs különválásról, az egész kamu hír, innentől olyan lesz, mint a Media Markt vs. Saturn áruház. Látszólag külön cég, egyébként egy tulajjal. A Djuice eddig sem szerette volna, ha a Pannonnal egyeztetik, de ez így ebben a formában sztem nem pusztán megtévesztés... átverés.

Persze lehet nincs igazam... ezek csak a reklám szakmában eltöltött éveim gondolatai :)

Nincsenek megjegyzések: