2010. április 26., hétfő

Kritikus - Critical Mass

Most nagyon bicaj őrületben vagyok. Szombaton volt egy hosszabb túra Szentendrére, majd Leányfalun át ha jól sejtem egészen Tahitótfaluig, és vissza, ami 50 km kb, nagyon jó volt, szép idő, jó társaság, természet. Aztán hazaértem és alvás. Így a Critical Mass ismét kimaradt. Bakker el kéne már egyszer jutni bicajt emelni :(.

Ma reggel ismét bicajjal jöttem melóba... reggeli mozgás, király. Mikor beérkezem frissnek érzem magam és a kellemes fáradság is jó. és láttam egy új utat az Rádai utcánál, csak egy probléma van azzal az egész útszakasszal - azon kívül h durva a szmog - kicsit veszélyes az egész útszakasz, és pár pillanatig együtt kell élni a 8 sávos úttal és a tengernyi autóval...

A hét ismét sűrű lesz, és a héten haza is látogatok egy másfél napra :)
Ja, és még egy "jó" hír... kezdődik az allergia időszak :(.

Nincsenek megjegyzések: