2009. november 20., péntek

Péntek van

Huuuu, de rég volt ilyen, hogy meló közben írtam. Nos, fejlődnek a munka megbeszéléséseim, de még mindig nem értem célt, legalább mostmár tudom, hogy akarnak, csak nemzetközi akadályok vannak. Létszám stop és ilyenek!

Fáj a fejem.

Ma lesz a nagy Soundhead buli, aholis a 9. évfordulót ünnepeljük. Sajna nem tud jönni, mert nagy erőkkel dolgozik. Viszont én végre el tudtam csábítani az új lakótársunkat is.

Lassan kezdődik a vizsga időszak. Évfolyam dogám félig kész állapotban, a hétvégén kitűztem célul, hogy befejezem.

Közben voltam állás interjún az Akció NXS-ben. Nagyon jó arányok vannak (pejoratív értelemben)... 300 önéletrajzot kaptak, 25 embert hívtak be, és egy pozícióra kell majd egy ember... csúcs. Így eléggé kicsik az esélyeim, már önmagában az is eredmény volt, h behívtak :D

Peerossal kicsit keveset találkozom mostanában, hiányérzetem van! Még jó, hogy együtt megyünk ma este buliba!

Nincsenek megjegyzések: