2009. november 28., szombat

Blogolni Jó - már egy éve!

A héten egy különleges évforduló volt, amit mindvégig szemelőt tartottam, de mégis csak utólag írok róla. Szerdán, 25-én, a névnapomon a blogom 1 éves szülinapját is ünnepeltük. Repül az idő. Mondanom sem kell, hogy mennyi minden történt azóta. Azt hiszem mikor indítottam az egészet nem is gondoltam rá, hogy 1 év múlva is írom még.

A héten elkezdtek sűrűsödni a nyakamon a dolgok. Konkrétan egy hetem van a vizsgaidőszak kezdetéig. Elvileg kitaláltam magamnak a tanulási tervet. Úgy állítottam össze a vizsga időpontokat, hogy ne üssék egymást és a lehető legoptimálisabban tudjak készülni. Nem az 5-ösre hajtok, hanem h meglegyenek a vizsgák. Kb minden vizsgára 3-4 napot tudok készülni.

Ma reggel majdnem a Vácira készültem, kicsit időzavarban vagyok... hiszen ma fősuli lesz :)

Nincsenek megjegyzések: