2009. március 13., péntek

Milk



A kategóriájában 8,5/10.
Ahogyan ezt beszélgettük uuncsitesómékkal, nemcsak Sean Penn-nek adtunk volna Oscart, hanem pár mellékszereplőnek is, mert azért valljuk be, nem egy könnyű karaktereket kellett megformálni. Sean Penn nagyon bájos esetlen képviselőt meleget játszott (aki a melegek érdekeit képviselte). Már az első másodpercekben megcsillogtatta színészi képességeit, úgy lekapott egy másik faszit mint a huzat... na már akkor leesett az állam, pedig az még csak a kezdet volt. Noha ez nem egy akció film, mégis a végére teljes átéléssel néztem és nehezen hagytam el a moziszékem (ezzel nem voltam egyedül... még így is elsők között hagytuk el a terepet).
Olyan embereknek ajánlom, aki nem feltétlen akcióra éhes és nem is humorra, mert az aztán végképp nincs. Mélyebb filozófiai és politikai, történelmi tartalmakkal bír, összességében örülök, h elmentem rá :).

És a társaság is nagyon jó volt, uncsitesóm és Judit (anyukája) személyében. Felnézek rájuk, a lazaságukra, ugyanakkor a tájékozott, tanultságukra. Bárcsak egyszer én is hasonlítani tudnék... inspiráló, ez a legjobb szó!

Nincsenek megjegyzések: