2009. március 27., péntek

Lányok, lányok :))

Na tegnap ismételten sikerült jól megcsúsznunk :). Végülis így utólag annyira nem volt vészes, de azért érzem ma reggel a hatását :). Most már lassan lehet azt mondani h a szokásos kis csapattal taláztunk (de most kiegészültünk Brigivel is, így 5-en). Persze Mónikát és engem sosem tudnak túlszárnyalni mennyiségben. A szokásos témáink voltak (ismételten), kiegészülve egy új pasizási módszerrel, ami talán a 21. sz-ban meg is állja a helyét... és ez a NET-en keresztül - virtuálisan. Kérdés: biztos h akarjuk, hogy ez irányba menjen már ez a kérdés is? Legutóbbi talink óta a helyzet senkinél se változott, de persze elvben nincs olyan probléma, amit mi ne tudnánk megoldani :)). Szóval, bárki jöhet hozzánk tanácsért... mi megoldjuk :)))
Egy tanács 100 Ft
.

Amúgy felhívom az olvasóim figyelmét egy átverési módszerre, amit a Ráday utcában szívesen alkalmaznak: Koktélnap - minden koktél félár, nagyba ki van írva az ajtóra. De persze mikor hozták a számlát, már teljes árat kellett fizetni, és h mi a magyarázat erre? Az h csak 7től 8ig áll az akció... véleményem: azért erre illett volna felhívni a fegyelmünket nem? Nemcsak óriási betűkkel kiírni, hogy koktélnap. Na mindegy. Én pont nem koktélt ittam (bár azért elgondolkodtam rajta), mert egyik ismimre hallgatok aki azt mondta, hogy a koktélnak megvan a feelingje, egyrészt nyári pia, másrészt meg nem mindegy hol fogyasztod... és milyen igaza van!

Ma meg péntek, és holnap is munkanap. Kb sztem én leszek az egyetlen ember aki holnap a Pannon teamből bejön dolgozni.

(szerk.)
Móni, ne feledd a holnap délutáni biciklizést :))), jön egy PRS ismi csaj is, de ő nagyon jó arc!

Nincsenek megjegyzések: