2018. december 18., kedd

20. hét

És most már tényleg. Az évre tulajdonképpen már semmi dolgunk nincsen. A legközelebbi babás történés január 10-én lesz, védőnőnél. Aztán nőgyógyász szeánsz, aztán a 3. genetikai vizsgálat, majd a laborok ismét. Ebben az évben babukának egyetlen dolga van, hízni és fejlődni, nekünk meg karácsonyozni :)
Imádom így elengedni az évet. Ami biztos, hogy aztán jövőre indulhatunk ezerrel baba dolgok vásárlásával, mivel nagyon sok dolog kell és nem szeretném, ha egyszerre szakadna minden ránk.

Félidős vagyok, de már óriás szerelemben vagyok a fiammal (mikor ficánkol ilyen szeretet hullámok törnek rám), ezenkívül már nem magamon agyalok, hanem hogy ha család leszünk mit tudok neki adni, ő már a legeslegfontosabb. Egyébként szombat óta már éjszakai manó lett, és este mikor már én aludnék, ő még rendesen ficánkol bentről.

Ma bejelentettem ügyfelemnek várandósságom, és persze, hogy folytatom a munkát, mert Zsolti jön haza GYED-re. Ilyenkor félelmek vannak bennem, de ez természetesen indokolt is, hiszen rajtuk múlik szinte az életszínvonalunk. Elvileg jól fogadták a hírt, és a kommunikációs igazgató azt válaszolta, hogy természetesen megoldjuk, úgyhogy pozitív összességében eddig.

A héten tényleg csak már a karácsonnyal szeretnék foglalkozni, és csüt-péntek meg már csak a vásárlással/takarítással, addig meg még 2 nap kemény menet, de aztán jön az édes pihenés. Egyébként  táplálkozásban most extrán ráhúztam a vitamin bevitelekre, reggel zöldturmixal, délután smoothie-val, mert most nagyon jó lenne ha elkerülnénk a vírusok.

Nincsenek megjegyzések: