2018. december 11., kedd

20. hét, ami ismét 19. hét

Indulhat a második félidő :)
Eseménydús napok. 3 fontos topik is volt.

1. Infectológusnál jártam bőrgyógyászati infectológiai szakvéleményen, a herpesz kapcsán, ugyanis csak nem hagyott a gondolat, hogy esetlegesen gyógyszert szedek rá, és nehogy károsítsam a kisbabám. Ez a belgyógyászatnak egy iránya, ami kifejetetten a fertőző betegségekkel foglalkozik, vírus kockázatbecsélesekkel, várandósoknak tanácsadás stb. Itt megnyugtattak, hogy semmilyen módon nem kell aggódnom a herpesz miatt, mert nem tud kapcsolatba kerülni a magzattal, és a gyógyszer miatt se aggódjak, mert nem árt, nagy vonalakban ennyi, de ennél többet már bizonyosan nem tehetek az ügyben, elvittem a maximális szintekig a dolgot.

2. Védőnő szeánsz. Ezúttal nem talált cukor ürítést a vizeletemben, úgyhogy végre nem nézett rám gyanús szemekkel. Súlyom 61,4 kg, amiért megint lecseszett, de azért azzal meg is nyugtatott, hogy a vékonyabb testalkatú emberek többet híznak általában. Illetve meghallgattuk a cuncilla szívét. Édesem már most tudja, hogy a néni nem jó fej, úgy elbújt, hogy esküszöm még a hasam is kisebb volt mint szokott. De azért meglett a pici szívének dallama. 150-et vert ma, ami számomra már most azt sugallja, hogy a szíve tiszta anyja :D én vagyok ilyen heves szívű.

Nem tudom, hogy más is így érzett-e ebben az időszakban, de én már annyira imádom a kisfiam, a kis egyéniségét, hogy már a pocimban bealakít :)
A minap Zsolti beszélt hozzá a pocakomba, és reagált neki, elkezdett rugdosni a kis drágaságom.

A hétvégén mivel félidőbe léptem, mi elkezdtük kicsit jobban beleélni magunkat, és elmentünk a budaörsi Brendonba babakocsikat és cuccokat nézegetni. Babakocsival nem sok vaccilálási dolgunk van, ugyanis én ugye futni is akarok majd vele, így meglehetősen leszűkült a kör a márkák körében a futóbabakocsik körére. Ezen felül is már nagyon régen elhatároztam hogy 3 kerekű babakocsit szeretnék, úgyhogy a THULE márka mellett le is tettük a voksot. Színt illetően szürkében gondolkodom (max fekete jöhet szóba). Nagyon menő hosszúkás forma, és nagyon könnyű, ugyanakkor masszív nagyon. A nagy kerekekkel tökéletes terepre is, illetve van fent kézifék (futás miatt gondolom), és egy mozdulattal csukható, kerekek egy gombnyomásra kiszedhetők, ha nagy lenne még úgy is.

Őt választottam:



Mózeskosár is THULE lesz, hordozó meg valszeg Maxi-cosi vagy Cybex... ezekkel a legkompatibilisebb. Rencsi felhívta a figyelmem a mózeskosár fontosságára, hogy első félévben figyeljünk rá, hogy ha lehet ne a hordozóba babakocsizzuk, mert a gerinc olyankor még nagyon sérülékeny, ezért fontos a mózeskosár fél évig. És majd csak utána tudok vele futni is, mikor már magától fel tud ülni.

3. Egyben legfontosabb topik, hogy voltunk 2. genetikai vizsgálaton. Egy szó, mint száz minden tökéletes, viszont a méretek alapján ismét 19. hetes lettem, konkrétan a tényleges fogantatáshoz képest egy nap előny van a méretben. Egészen meglepett, mert én itt már éltem a kis 20. heti kettővel kezdődő életem :D. Na mindegy, végülis ez csak egyetlen dologban változtat, méghozzá a baba születésének időpontjában, így ismét májusi babának néz ki, most a legaktuálisabb szerint május 5.
Gyönyörű kis eleven baba, nagyon mozgékony volt. 5 hét múlva megyünk a harmadik genetikai vizsgálatra, és a szonográfus nő megnyugtatott, hogy amúgy akkor készülnek a legszebb képek, szóval ne aggódjunk. Ez január 21-e lesz egész pontosan. Pörgetném az időt :)

Nincsenek megjegyzések: