2018. augusztus 22., szerda

Balaton 2018

Nem akarom a világ legszánalmasabb közhelyét elcsattintani, pedig annyira adja magát... Na de mégis: "nekünk a Balaton a..."

Szóval nem tudom hány év után kimondhatom, hogy igazi nyaraláson voltam, mikor nem kell csinálni semmit, nem kell nézni az órát, nem kell nézni a maileket, nincs semmi dolgom, csak amit csinálunk magunknak. Alapvetően a helyszín szerintem mindegy is ilyenkor, ugyanis teljesen más életritmusba kerülsz bele, és még az időszámítás is megváltozik. Mi idén a Balatont választottuk. Nem, nem, nem költség hatékonysági szempontok miatt, mert éppen minden elmondható, csak az nem, hogy olcsó volt. Egészen egyszerűen Zsolti erre vágyott 11 év Angliában élés után. Vágyott a Balatonra, így megszerveztük. Van még egy terv ha sikerül összehozni, idén még mennénk Amsterdamba és akkor lesz még egy hosszú hétvége, de ha nem akkor sem görcsölünk. Idén nagyon sok helyre mentünk 1-2 napos kiruccanásokban, úgyhogy csekély hiány érzetem sincs, és most úgy érzem, hogy fel is vagyok töltődve. Tetszett minden. Csatolok pár képet, amik így jobban kifejezik az érzéseimet.
Annyira retró, mintha csak a 80-as években járnánk
Óriáskerék és mi
Naplemente
Naplemente és mi
Tihany
Kompozás
Siófok Óriáskerék - én csinálom az anyagaikat,
pl ezt a kreatívot is, csak sajnos pont ráragasztottak egy extra nyitvatartási matricát aug 20. miatt

2 megjegyzés:

Erika írta...

2év után eljutottam én is a Balcsira. Pontosabban lellére. Homokos ,,tengerpart,, nem az álmom. De mindent a gyerekért. Gyerek imádta,én meg őt hogy imádja. Közel van és fogjuk rá hogy olcsó. Kell ennél több?! 🙂

Kata írta...

Jó is az, ami jó a babának, az jó a mamának :D