2018. augusztus 23., csütörtök

0-3. hét

Igen. Kismama vagyok. Kimondhatatlan boldogság. Sikerült másodszor is összehozni (igen másodszor, mert az első sajnos év elején Missed ab-bal és műszeres befejező műtéttel zárult). Ez idő alatt már volt időm saját ciklusom megfigyelni és mondhatom, hogy szinte óramű pontossággal próbálkoztunk. Tulajdonképpen így második hónap alatt sikerült is ezúttal. Ehhez én nagyon szakszerűen utána néztem a neten, hogy hogyan csinálják a rutinosok ezt a hőmérőzés dolgot, és letöltöttem egy appot, amivel annyira jól lehetett látni a dolgokat, hogy már abban a hónapban terhes lettem, mikor elkezdtem használni. Csatolom a hőgörbém, amiben tökéletesen látszanak a dolgok:


Szóval nyaralás közben nekem már elkezdtek jönni a jelek, még igen összetéveszthető formában, de én már felfigyeltem rá, és aztán a teszt előtt 2 nappal megéreztem azt a bizonyos szurkát + sűrűbben jártam mosdóba... így akkor már erősen éreztem, hogy itt baba lehet a levegőben. Így az erős gyanú végett elmentem Rossmannba és vettem egy érzékenyebb tesztet, és mit látok?


Ott a két csík :)
Egyelőre ennyi. Itt tartok. Szedem a vitaminokat már egy jó ideje folyamatosan: Inofem, Femibion 1, D vitamin, C vitamin, Vas, Cink, Omega 3 + E vitamin, Magnézium, esetiben Kalcium.

És várom az idő múlását, hogy megmaradjon a bébi, kettős érzések uralkodnak bennem, félve tervezek, de azért egy-egy pillanatban engedek az álmodozásnak.
Hasam szurkál, de már egyre kevésbé, sokat pisilek, este gyorsan elalszom, éjjel néha virrasztok (tegnap pl 4:30-tól talpon voltam) és pillanatokra van kis émelygés, de gyorsan múlik, más nincs egyelőre.

Alapvető különbség a két terhességem között, hogy előzőben az első perctől kezdve visszatérően fájt a hasam. Most csak úgy érzem a jelenlétét, de nincs fájdalom. Így utólag el tudom képzelni, hogy nem tudott jól beágyazódni és ez volt a probléma, de ez már csak "mi lett volna, ha...", soha nem fogom megtudni.

Nincsenek megjegyzések: