2016. december 19., hétfő

52,7 kg - már reggel

Dagadt vagyok. Nem tudok futni normálisan. Frusztrált vagyok emiatt. Hízok és hízok. Nem hiába mondják, hogy a boldogság hizlal. Nem tudom mi a pszichéje, de biztos valami olyasmi, hogy nyugodtabb vagy. Amúgy rám ez nagyon igaz. Na meg persze a sport hiánya. Egész hétvégén ezen agonizálok, hogyan oldjam meg a sportot, mert mínusz van kint, az edzőterem gondolatától is már rosszul vagyok, úgyhogy valszeg egy szigetkört fogok valahogy szétfagyva leerőltetni magamon. Muszáj. Kritikán alulinak érzem magam. És ugye jön a karácsony, ami nem éppen a diétáról szól (bár nekem arról is fog). És utána a január/februárt végig fogom diétázni, mert így most nem érzem jól magam.

2 megjegyzés:

Erika írta...

Nem is értem mért félsz az edzőtermektől??? Vékony vagy :) Mikor én lementem az edzőterembe,hatalmas lelki erő kellet hozzá. Aztán annyira szerettem lejárni,hogy néha megvolt a heti 4 alkalom. Pedig kis teremről beszélünk,ahol talán ha volt 4rendes futópad :)

Kata írta...

Nem félek, csak nem szeretek oda járni, nem annyira kedvelem azt a közeget, illetve a futópadon való futást :S