2015. május 10., vasárnap

Nem vagyok elégedett.

Sosem vagyok elégedett. Most, ha belefeszülök se jut eszembe, hol olvastam ezzel kapcsolatban egy idézetet (ami egyébként nem is illik ide), de azért leírom valahogy: az elégedettséggel összefügg az agilitás, ily módon az "elégedettség hátráltat az ambíciókban" (nem pontos az idézet).

Na de én nem csak ambíciókban nem vagyok elégedett, hanem úgy általában. Nem érzem magam elég okosnak, műveltnek, nem érzem magam elég profinak, nem szeretem már az albérletes életemet sem. Kevésnek tartom az érzelmi életem, és ezek miatt úgy érzem lemaradok valamiről (mindenről?). Nem tudom mások hogy csinálják, mások is küzdenek ilyen problémákkal? Ezeket én okozom magamnak? Vagy ez csak azért van, mert szar helyre születtem?

Nem találom a válaszokat (ha releváns egyáltalán), de egyébként ahhoz is erő kell, hogy a kérdést felvállaljam saját magam előtt. 

Nincsenek megjegyzések: