2015. május 20., szerda

"Eccerélünk"

Mostanában vannak olyan napok az életemben, mikor valahogy minden szabállyal szembe megyek és pár órán át "azt csinálok, amit akarok". Tegnapi estém is ilyen volt. Azt hiszem régebben ez a tipusú nyitottság egyáltalán nem volt meg bennem, de mióta valahogy magamtól rákaptam erre óriási (stressz, szorongás) oldásokat tesz az életemben. Tegnap esti találkozóm egy sima pastázós vacsorának indult, de jött egy nem várt pillanat, mikor már leadtam a rendelelésem, egy huszárvágással mondtam a pincérnek, változtatnék, KAGYLÓT kérek. Ezt én magam sem értettem, és nincs is rá magyarázat. Mikor legutóbb kagylót ettem, óriási undorral egyetlen falatot is alig tudtam lenyelni és most mégis. És mi a durva? Ízlett bakker. nem ez lesz a kedvenc kajám, de megettem és jól esett. Az este további része is szürreálisan alakult, örülök, hogy engedtem a pillanatnak.

Ezúton viszont szeretném megragadni a lehetőséget, és kicsit szégyellve magam (mert elkéstem), utólag is szeretnék boldog szülinapot kívánni Huginak, fater húgának (remélem olvasol még, és eljut hozzád az üzenet). Ez úton is sok puszit küldök!

Nincsenek megjegyzések: