2013. szeptember 5., csütörtök

SHMTBTEAM - Geocaching túra @ Dobogókő

Tyű de rég írtam. Megint kezdem a lustulást ilyen téren.Először is, nem mehetek el a hétvégi események felett, hogy ne írjak róla. Ismét voltunk bicajtúrán. Nagyon fáradtan indultam neki, sőt azt mondanám, hogy voltak pillanataim, mikor azt éreztem, hogy talán jobb lenne, ha ezt most kihagynám, és helyette pihennék. De végül rávettem magam, és indultam. A túra extra hard volt, mert három sráccal mentem, és hát azt hiszem nem igen vették számításba, hogy gyenge lány vagyok. De aztán végül néha rinyáltam, de mindent megcsináltam, amit ők. Természetesen most is voltak emlékezetes pillanatok, így pl hogy startból elszakadt a bicajom lánca. Vicces volt. Engem elkapott a pánik, Peti meg megőrizve hidegvérét, elhárította a problémát. Előugrasztott egy rejtett pótláncszemet a táskájából... megjegyezném, ez a táska igen speciális :D. Első ránézésre úgy néz ki, mint egy átlagos táska, de valójában kb egy egész biciklis boltot tartalmaz. Aztán elkezdtük a kincsvadászatot. Én még sosem voltam ilyen jellegű túrán. Jaaaaa van video:



Meg készültek fotók is:


 




És a geocaching logó, mert az nem maradhat el :)


Nincsenek megjegyzések: