2012. december 20., csütörtök

Fogorvosnál 2.0

Pár hete átestem a bölcsesség fogíny eltávolításán, ami kb kisebb műtétnek is megfelel, már nem is mondom, hogy kb 6 napig irdatlanul fájt (ezt kicsit magamnak is köszönhetem minekután a felírt antibiotikumot nem igazán akartam beszedni, majd az 5. napon, mikor már úgy éreztem, hogy ez nemhogy nem javul, hanem egyre szarabb, végül átestem az antibiotikum kúrán). Mondanom sem kell, hogy mellé küldtem kísérőként probiotikumot, meg mindenféle vitaminokat, hogy túléljem egyéb nem várt mellékhatás nélkül. Aztán végül megúsztam. Aztán ma ismét voltam, és betömték a bal 8-as bölcsességfogamat. A rossz hír, hogy van két felső bölcsesség fog, amivel nem nagyon tudom, hogy mit lehet tenni, ugyanis vízszintesen vannak kinőve, és a dokim azt mondta, azt sem látja milyen állapotban vannak. Kell röntgeneztetni szájsebészeten, illetve ha bajuk van akkor nagy para van, mert az oldalra növés miatt nem lehet hozzájuk férni. Szal az ügy még nem zárult le, jövőre folytatás következik.

Aztán tegnap előtt volt céges buli. Kegyetlenül berúgtunk. Zsével, aki a művészeti vezetőnk, egész sokszor táncoltunk együtt, úgyhogy idén a vele megörökített pillanatot mutatom meg :). Jó volt!


Nincsenek megjegyzések: