2012. november 11., vasárnap

"Minél többet vásárolok, annál többet spórolok"

Valamelyik idióta Lidl reklámban hangzott el ez a mondat, ha jól emlékszem, ám én most pontosan ezt az elvet követtem és szerintem, bár látszólag költekeztem, de valójában rengeteget spóroltam. Plusz tudtam jótékonykodni egy ismeretlennel (egy 2000 Ft-os kuponnal), ami külön jól esett, mert  ráadásként, egy jó emberrel tettem. Szóval, először is nyertem Spar Facebook nyereményjátékon 10 000 Ft-ot, amit tegnap elvásároltam otthoni dolgokra/kajára, vettem egy szolibérletet 5 700 Ft-ért (spóroltam vele 1 200 Ft-ot), vettem egy régóta vágyott Clinique 3 lépés szettet 2 000 Ft-os kupon+1 800 Ft Törzsvásárlói kedvezmény+ajándékdoboz=14 700 Ft (ajándékdoboz tartalmával kb. 30 000 Ft eredeti áron), így összesen megspóroltam az egész vásárlással 18 700 Ft-ot+10 000 Ft Spár vásárlást+1 200 Ft szoli, azaz összesen 30 000 Ft-ot. Azt hiszem soha nem csináltam még ilyen jó üzletet :)

Ezenkivül él már az AllYouCanMove kártyám, amivel már egyszer benéztem egy edzőterembe és a héten Jógáztam. Majd ezt is össze fogom számolni, hogy mennyit spóroltam... rá kellett jönnöm, hogy megéri nagyobban gondolkodni, és megéri odafigyelni a kedvezményekre :)

Amúgy a Jóga zseniális volt, nem tudok elmenni mellette. Én nem hittem benne, hogy ennyire jót tesz a testnek, pontosan emlékszem, hogy az óra végén olyan lassú volt a légzésem, hogy szinte csodálkoztam, hogy egyáltalán élek. Valószínű, hogy már önmagában emiatt sokat számít, de persze az utána két napig érezhető hátizomláz is beszédes. Szóval csak ajánlani tudom. És Köszi a szuper társaságot lányok :)

Nincsenek megjegyzések: