2012. november 17., szombat

A sport...

kitisztítja az elmét, és önbizalmat ad. Az egyetlen bajom csak az, hogy semmi másra nem marad idő. Pl most péntekre 4 program torlódott egymásra, melyekből tulajdonképpen nem a preferencia sorrend szerint választottam, hanem aszerint, hogy milyen sorrendben lett kitalálva. Remélem nem lesz belőle sértődés. Kicsit húzós időszak ez, úgy telnek hetek, hogy egyetlen szabadnapom sincsen. Viszont mostmár lassan vége. Márcsak 26-ig kell kibírni szünet nélkül, aztán utána lesz egy csomó szabi, plusz jövőre már normálisan fogok pihenni, mert a hétvégék is szabadok lesznek, mint másik normális embereknek.

A héten voltam fogorvosnál, a jó hír és mondjuk úgy "nagy véletlen", hogy a választott dokinál, tök véletlen az asszisztens egy ismerős lány, így némi protekcióra tettem szert startból, de egyébként is nagyon jó a fogdoki, több forrásból is csupa jót hallottam róla. A rossz hír (nekem), hogy van két lyukas fogam, ami önmagában még nem lenne gáz, hiszen kb 6-7 éve nem voltam fogdokinál, viszont az egyik lyukas fogam pont az egyik bölcsesség fogam, melyre rá van nőve az ínyem. Azaz le kell operálni előtte a bőrt, majd utána lehet csak betömni. 29-ére van időpont, akkor lesz reggel megejtve az ominózus beavatkozás. Ou Ou :(

Nincsenek megjegyzések: