2011. szeptember 15., csütörtök

Brutális...

...fejfájás szérián estem túl. Nem is értem, hogy néha hogyan képes elkapni ilyen szinten. Másfél nap vergődés. Az oké, h napközben fáj, na de éjszaka is félóránként felkeltem rá. Szerencsére mára már elmúlt és h őszinte legyek már alig várom az estét, hogy szunyálhassak.

Ennek ellenére tegnap mégis beültünk a lányokkal. Találtunk egy iszonyat jó helyet a Kálvin és a Ferenceik tere között fél úton, az a neve: Táskarádió. Retró nyócvanasévek. A melegszenyó egész jó és a kiszolgálás is. Sztem ide simán visszatérünk még jópárszor.

Nem tudom, hogy írtam-e, de a munkahelyemen új "erő" gépem lett. Azon kívül, hogy PC egész jó. Azért a 8 giga RAMot nem olyan könnyű hazavágni :). Na meg mostmár a Windows 7-el is barátkozom... nem mondom, hogy legjobb barátok leszünk, de sztem a haver kategória beleférhet :)). Amúgy nézegettem napközben a Mesharray digital school oldalát, találtam egy csávót, aki magyarországról költözött ki amcsiba, 3D-zik és baromi sikeres. Kb egy éve foglalkoztat már a téma, 3D-t kellene tanulni, megint itt a sansz, dehát még a fősuli visszatart... még egy év. Várom már.

Nincsenek megjegyzések: