2011. július 7., csütörtök

Nyári napok...

Nagyon sok dolog kavarog a fejemben. Jó is rossz is egyaránt. Sokszor önértékelem magamat, sőt egyfolytában ezt csinálom. Találtam ma egy grafikusnak az oldalát és totálisan besírtam a gyönyörtől olyan szép dolgokat láttam. Ki is rakom magamnak gyors elérésként, mert azt hiszem van értelme néha nézegetni. Holnap lesz az évfolyamdoga vizsgám, aztán irány Pécs, Zsuzsi barátnőm, leánybúcsú. hát ez az idő is eljött, a legrégebbi barátnőm férjhez megy. Egyik szemem sír, másik nevet. Sír mert szomorúan fogom fel, hogy túl gyorsan megy az élet, ugyanakkor mégis boldog vagyok, mert megadatott neki a boldogság és ezt meg is pecsételheti.

Ma fura szorongások törtek rám napközben, nem is értem miért. Olyan volt mintha a lelkem ripityára törne, valami fájt, miközben szorongtam... asszem egy kis gyomorideg is hozzá csatlakozott.

Egyébként minden rendben megy a cégnél. Leszámítva h kurva sokat dolgozom, és mostanában sok nem kreatív dolgot is csinálok.

Nincsenek megjegyzések: