2010. szeptember 27., hétfő

Mérföldkő

Mindenkinek van egypár az életében. Ezúttal nem az enyémben, hanem a testvéremében. A következő sztorin még nem döntöttem el, hogy sírjak vagy nevessek.
Szóval kistestvérem nősül. A történet szépsége a sebessége. Ugyanis két hete még Timi nevű barátnője volt. Igen, ma már nincs, mert már más van... a menyasszony :D. Szóval ezek a dolgok így működnek. Egyszercsak kitalálták, hogy megházasodnak pár hét járás után... biztos ez a normális... csak én vagyok a szokásos konzervatív, aki azért szeretnék egy picit együtt élni, járni, a nagy döntés előtt :). Szóval szombat este megtörtént a nagy bejelentés... és vasárnap már majdnem meg is volt az eljegyzési ebéd, csak pici szépség hibája volt: engem - mint testvért - kistestvérem elfelejtett az eljegyzésére meghívni. Ezt nem megbocsájtani kell, hanem előbb megemészteni.

Próbálkozom...

Ma fel kell adnom a suliba 201 820 HUFot. Ujjongok, éjóó :).
Holnap meg viszem a szemüvegemet optikushoz javíttatni, szerencsére garanciás. Múlthéten voltunk megmutatni, hogy mit lehet vele csinálni, és megnyugtattak, hogy emlékeznek rám, én voltam az az egyedi eset, aki keretet rendelt Németországból :D, és igen még a garancia papírra sincs szükségem (persze nem is tudom hol van, így szerencse).

1 megjegyzés:

Gergely írta...

En ocsemnek honapokon belul szuletik az eslo gyermeke, hasonloan 'megtervezett' korulmenyek kozt, eskuvo majd a gyerel szuletese utan.. Ugyan engem nem felejtettek ki semmibol, de foldig csuszott az allam, mikor megudtam. Foleg, hogy ha letezik rosszabb kapcsolat es levesbe osszeillo emberek mint en es Gabot, akkor azok ok!