2010. szeptember 24., péntek

21. század csodái

Friss élményeim vannak azzal kapcsolatosan, hogy mennyire megkönnyíti a tanulást a diktafonos felvétel :). Fősuliba van két órám, ami konkrétan ütközik egymással, és így vagy csak az egyikre, vagy csak a másikra tudok bemenni, viszont vannak nagyon rendes osztálytársak, akik felveszik diktanfonra... én meg csak letöltöm, és itthon is élvezhetem az előadást.
Amúgy jelzem, hogy érdekel a kritika írás (recenzió írás)... és mivel az egyik vizsgafeladat ez lesz, így ki is próbálhatom magam. Csak még nem tudom melyik mostanában olvasott könyvemen kísérletezzek... :).

Kellene nekem a MAYA 2011. Valaki meg tudja szerezni nekem véletlen ezt a szoftvert? (hátha)

A nap képe:
(notebook - by apple)

2 megjegyzés:

Gergely írta...

most vagy én írok túl hosszú postokat, vagy túl sokra számítottam a bejelentéshez eltelt időhöz képest :D

Kata írta...

karcolgatunk-karcolgatunk... Nem bírtam befejezni :D inkább publikáltam...