2018. február 24., szombat

Rév

Révbe érni. Nem tudom mit jelent ez a szókapcsolat. Árnyalatok vannak, életszakaszok, projektek, aminek a végére érünk. De mikor érünk Révbe? Mikor elvégezzük a főiskolát? Mikor lakásunk lesz? Mikor párkapcsolatban megtaláljuk az igazit? Vagy mikor gyermekünk születik? Amikor elértük, utána tulajdonképpen készen vagyunk? Szerencsések vagyunk? Nem tudom.
Azt tudom, hogy eddig bármelyik célom elértem, utána mindig érkezett egy újabb cél. Eddig még nem volt olyan, hogy azt mondtam volna révbe értem, készen vagyok. Most azt érzem ilyen nálam nem is lesz. Úgy tűnik küzdenem kell mindenért. Még nem született olyan szegmense az életemnek, ahol a célomért nem kellett volna vért izzadnom, a fájdalommal megküzdenem. Ez jó? Valamire biztos. Talán mindig megtanít az élet, hogy minden, amit ad, azt becsüljem meg. Lehet ez az élet egyik jó receptje. Nem tudom. Az út mindig rögös, és mindig van olyan, hogy azt hiszem feladom, de aztán jön egy szép nap, és jön az újult erő. Szóval én nem tartozom a mázlisták közé, viszont aki csak az eredményt látja, és neadjisten elirigyel tőlem valamit, az a szenvedést/munkát is irigyelje hozzá, amit én elviselek... így igazságos*.


*(utolsó mondatom csak egy általános társadalom kritika)

1 megjegyzés:

Dorothy írta...

Minden veszteség megtanít valamire, még ha nagyon fáj is. És talán pont ez a lényeg, hogy annyira fogod majd értékelni, ha RÉVbe érsz az álmaiddal...kívánom, hogy teljesüljön, és azt, hogy mindenben lásd meg a tanulási folyamatot, ez bizony sokat segíthet, főleg ha túl kell élni!
De szerintem neked ezt nem kell mondani, tudod te ezt magadtól is! :)
Nekem Te egy nagy példakép voltál....és az is maradsz!!!