2015. július 19., vasárnap

Készülünk a félmaratonra!

Gergővel nyomjuk ismét a futást ezerrel. Idén ismét élvezetből futok. Ezt betudtam az 5 kiló mínuszomnak tavaly ősz óta, valószínű a zsírpárnák visszafogtak, most egyszercsak azt vettem észre, hogy alig vagyunk még túl a hó felén, de nekem már több mint 60 lefutott kilométerem van... szerintem a száz mindenképpen meglesz, több nem is kell, ha ez és a következő hónap is így alakul, simán meglesz a félmaraton.

Kaptam ma Gergőtől egy bluetooth-os pulzusmérőt ajándékba, így most már óra nélkül össze tudom szinkronizálni a telómat és a mérőt, és a Nike app mutatja a pulzusomat futás közben! Nagyon boldog vagyok, óriási örömöt szerzett ezzel :)

Egyébként a helyzet változatlan, kicsit beállt a droidélet. Iszonyat munka mennyiséget nyomok, de nem sírok, mert jobbnál jobb projektek találnak meg, egy ismerősöm mondta: "szopatnak, és te még élvezed is", pontosan ez a helyzet :)
Bár a következő héten szeretnék túllenni, mert van két leadásom, amitől kicsit fosok, egyik ismét egy tender, másik meg egy logo, amivel nagyon nem szeretnék csalódást okozni. Supermarket kampány lassan a végéhez ér, úgyhogy itt az ideje, hogy feltegyek egy képet a nők lapja megjelenésről (mamánál találtam Nők lapjában). Nem életem layoutja, de csak mert vannak ugye bizonyos korlátok, és összességében mégis sikersztori nekem, ügyfél elsőre szerette.


Nincsenek megjegyzések: