2014. október 17., péntek

Pillanatok

Vannak napok az életemben, amiket egyszerűen nem tudok hova tenni. Valahogy az én életem egyébként szinte érzésektől mentes, néha érzelmileg üres. Viszont egy-egy ilyen nap visszaad mindent. A mai napon hullámokon mentem át, minden percemet áthatott szinte egy-egy érzés. Érzem, hogy az életem nagyon nagy részét felemészti a munka, de ilyenkor mindig azzal nyugtatom magam, hogy tudom miért csinálom. Nagy céljaim vannak, és most kell dolgozni, hogy egyszer majd élvezhessem gyümölcsét. Lacussal megnéztünk ma egy filmet a moziba. Nagyon erősen hatott rám... konkrétan végigbőgtem az egészet szinte. Aztán a film végén kaptam egy mailt az ügyfelem kommunikációs igazgatójától:

"Kedves Kata!

Az ember az életben hoz sokszor jó és sokszor rossz döntéseket! Azt hiszem, hogy amikor megkerestünk a ...... után, az életünk legjobb döntése volt!

Nagyon szépen köszönöm a rugalmasságodat, hogy ennyire pozitívan állsz hozzánk, és hogy sokszor a hétvégéidet és az éjszakáidat ránk áldozod!"

Na... hát nekem ennyi kellett, szerintem életemben nem kaptam még ilyen szintű szakmai visszacsatolást... ezen is elsírtam magam (ki gondolta volna).

bytheway: lefogytam. 51,5 kilóra (kizárólag helyes táplálkozással).

Nincsenek megjegyzések: