2013. július 8., hétfő

Z világháború @ WCC

Már majd egy hete nem postoltam. Nem is tudom miért, na de mégis. Eléggé pörögnek a napjaim. Megkeresett Angliából egy régi barát, hogy csináljak neki egy webtervet, mert egy gasztró oldalt szeretnének indítani, és már két "'grafikus" csődöt mondott. Igen, gondoltam magamban, ez tipikus példája, hogy mindenki dizájnernek érzi magát, és igazából pontosan az ilyen emberek miatt csökken a szakmánk színvonala. Nyilván tudtam, hogy nem a lehetetlen kérések miatt nem tudták elvégezni a feladatot, hanem mert arc van, mögötte tudás az meg nincs. Aztán persze élvezettel még a határidő előtt megcsináltam az oldalt, és most ott tartunk, hogy ha ma sikerül a javításokat befejezni, akkor már megy is programozóhoz, és jövőhéttől éles. Addig viszont nem akarom feltenni a dizájnt, mégiscsak egy közösségi oldal :)

Aztán a héten újabb izgalmak várhatóak, ugyanis keddem megtörténik az ominózus költözés itt a cégnél. Új iroda, új módszer, team rendszer. Mikivel (a teamemmel) szinte már túlmotiváltan viselkedünk, de sztem most ezt mindketten nagyon élvezzük. Múltheti premier munkánk baromi jól sikerült, úgyhogy izgalommal várom mik a határaink, de egy biztos, szerintem ez a legjobb konstrukció ever, ami ennél a cégnél létrejöhetett.

Tegnap viszont social mozizást tartottunk, azon kívül, hogy ismét nem sikerült normálisan lefoglalnom a jegyet, minden nagyon fasza volt. A film (Z világháború) végig pörgött, és a feszültség végig kísért. Voltak amatör és/vagy szürreális dolgok, de imádtuk. Egyetlen dolgot tudnék megemlíteni, ami durván irritáló volt, mégpedig Stohl Buci, mint Brad Pitt magyarhangja... úgyhogy talán szerencssebb lett volna szinkron nélkül. Egyébként résztvevőknek ezúton is köszönöm a részvételt :)

Nincsenek megjegyzések: