2012. március 28., szerda

Itthon töltött hét

Mondanom sem kell, hogy ezen a héten végig szabin vagyok. Fontos a javulásom szempontjából, bár látszólag jól vagyok, kevés fájdalom jelentkezik. Viszont a jó a rosszban, hogy van időm szakdolgozatot írni, mintha csak így lett volna kitalálva. Ott tartok kb, hogy látom a végét, illetve van elképzelésem, hogy hogyan fejezem be. Van még persze pár nagyobb témakör, amit ki kell fejtenem, de tényleg látszik a vége. És most már tudom azt is  miért kell időt hagyni a szakdolgozatnak. Ezt főként azoknak mondom, akik még előtte állnak. Fontos, hogy maradjon idő az alakítgatásra, hogy ki tudjon alakulni a teljes egész, hisz a dolgozat alatt végig eleve alakul a témád, ami úgy saccperkb körvonalazódott, az valójában csak a végén lesz tiszta neked is. Aztán ezt mondom úgy, hogy még nem látta a munkám a konzulensem, vagyis csak egyszer, mikor elküldtem neki a vázlatot. Szóval még nagyon is beleszólhat a dolgokba.

Unalmas itthon egyébként, és fogytam. Nézegetem a hasamat néha, és kb ilyen kicsi akkor volt, mikor megszülettem. És kicsit tartok a lustulási folyamattól. Nem szeretnék betunyulni itt az egy hét alatt.

Nincsenek megjegyzések: