2016. április 21., csütörtök

Tőzegáfonyát minden nőnek!

Nem vagyok feminista, de mostanában foglalkoztatnak női ügyek, persze nem arról van szó, hogy mi nők győzzük le a férfiakat. Semmi bajom a férfiakkal, sőt úgy képzelem, hogy a tökéletes egyensúly egyenlő mértékű résztvevői. Hanem inkább arra gondolok, hogy nő vagyok, női betegségekkel, női gondolatokkal, női ízléssel, és női problémákkal. 28 éves koromban jöttem rá az élet esendőségére, és azóta változott meg ez a kép teljesen bennem. Azóta sportolok, azóta fordítok figyelmet a vitaminok bevitelére. Vannak többször visszatérő betegségeim, testemnek gyengeségei.

Nem vagyok orvos, sőt azt sem mondom, hogy kiterjedt a tudásom a témával kapcsolatosan, csak van egy tapasztalatom. Én "a" betegségem óta visszatérően küzdök azzal a problémával, hogy a bakteriális fertőzések könnyebben megtalálnak. Ezek főleg felfázásos tünetekkel jelentkeznek. Találtam viszont a DM-ben most már kb 2 hónapja egy táplálék kiegészítőt, mely tulajdonképpen tőzegáfonyát tartalmaz, ami kémiailag valahogy úgy hat, hogy nem engedi elszaporodni a baktériumot, azaz nem öli meg sem a hasznos, sem a káros baktériumokat. Mindössze abban segít, hogy eltávolítsa az E.coli-t ahol nincs rájuk szükség. Míg az antibiotikumos kezelés jelentősen megváltoztatja a az egészséges működéshez szükséges bélflóra működését, a tőzegáfonya azáltal távolítja el a „rossz" baktériumokat (igazából jó baktériumok, csak rossz helyen), hogy nem engedi megtapadni, és így azok kiürülhetnek. Nálam így megelőzés céljából eddig 100%-os az eredmény, úgyhogy a C-vitamin és a magnézium állandó társa már egy ideje.

Nincsenek megjegyzések: