2016. április 9., szombat

MANNA - a csodatevő!

Egy ideje elkezdtem törekedni mindenben, hogy természetes és egészséges dolgokat használjak, no meg minőséget. Van egy született igény bennem a magas minőségre és ez kombinálódik a maximalizmusommal, nem éppen könnyű és olcsó kombináció :(. Viszont most nagy és bátor lépést tettem... Több hetes megelőző gondolkodás után megvásároltam első Manna készítményem.
Másfél hete használom a Manna szappanokból a feketét, a szeneset. Teljesen természetes, vegán összetevőkből. Csodákat művelt az arcommal, vállammal és dekoltázsommal! Nem hittem volna, és a legdurvább, holgy már kb 3-4 nap után látszódik a változás. Egyébként a szívem mélyén mindig szkeptikus vagyok az új termékekkel, de ez olcsó (egy Clinique arclemosóhoz képest) és a bőrömnek brutál jó! Úgyhogy a Clinique-nek egy terméke K.O.-val kiütve!


Mai tapasztalatom: egy megfelelően kiválasztott parfüm (esetemben Coco Mademoiselle - ez itt a reklám helye) önbizalmat ad! Szépség perceinket hallották! :D

1 megjegyzés:

Dorothy írta...

Cuki vagy... :)