2016. április 9., szombat

"Kata, jó vagy ma!"

Ez a pszichológusom szájából hangzott el. Kicsit azt éreztem ma, hogy megérkeztünk az első állomásra. Azt hiszem ennyire még sosem tudtunk egymás gondolataira kapcsolódni dokimmal. El is húzódott majdnem a következő kliens kezdő időpontjáig. Valójában a múltheti témáinkat folytattuk, akár úgy is mondhatjuk túlbeszéltük, de nem. Csak szimplán célt értunk mindkét témával. Az egyik az alkoholizmus témakör, a másik pedig a hátrányos helyzetű származás. Szinte szökdécseltünk a gondolatokon és mosoly volt dokim arcán mikor éppen a házimat meséltem el neki, és hozzátettem, hogy most tudom mire gondolsz és mi lenne a kérdésed, és elkezdtem válaszolni rá. Tudtam, hogy ő is és én is érezzük, hogy sínen vagyunk. És ez nem megjátszás, és nem illúzió. Valódiság. Nem mondanám, hogy mindenre üdítő a megoldás, mert pl családtagunk alkoholizmusára nincs megoldás, hiszen ehhez első sorban rá volna szükség, viszont ha képes vagyok elfogadni őt, és helyzetekben (amik sajnos kiszámíthatatlanok) higgadt maradni, akkor képes leszek kezelni.

Nincsenek megjegyzések: