2019. január 28., hétfő

27. hét

Jövőhéten belépek a harmadik trimeszterbe. Fosok kicsit tőle, azt mondják akkor válik a kis terhem igazi teherré, és ugye én továbbra is dolgozom rendületlen.

A héten tehát megtörténtek a laborvizsgálatok, terheléses cukor, plusz egy nőgyógy mintavétel. Labornál látok már néhány csillagot, a terhelésem határvonalon (szóval minden valószínüséggel diétára leszek fogva), kenetem negatív lett.

Tüneteim nincsenek, csak a szokásos, babadolgok gyűlnek. Drágaság az van... vizsgálatok darabja kb 15 000.

Megvettem a héten a babapipere cuccot körömvágáshoz, lázméréshez stb (ebből is Avent lett), illetve egy kevés ruhát még rendeltem H&M-ből, meg vettem fürdőlepedőt.

Ezenkívül már 3 babacsomagra beregisztráltam kettőt megkaptam már, illetve egy még találtam egy DM cumi kupont. most hétvégén otthon voltunk, következő hétvégén vesszük a babaágyat... azért alakul, már sztem a cuccok fele kb megvan és még csak február van.

A hétre nincsen történés orvosilag.

Nincsenek megjegyzések: