2019. január 21., hétfő

26. hét

Smoothie minden mennyiségben! Ezen a héten ez az egyik mottóm. Hihetetlen jó dolog, hogy pl. Aldiban 260 HUF egy-egy ilyen dobozka smoothie. Most aktuálisak a hírek, miszerint ultra mód megemelték a zöldségek, gyümölcsök árát, érdemes átgondolni, hogy egy ilyen kis adag, kizárólag gyümölcsből áll, semmi szintetikus vagy káros adalék. A babának ez sztem nagyon jó lehet, és én eléggé erősen hagyatkozom ösztöneimre is ilyen téren. Betöltöttem 26. hetet. A múlt hét folyamán nézegettem tovább, hogy miket kellene babukának venni. Végül arra jutottunk, hogy légzésfigyelőből használtat fogunk, ruhákból pedig Angliából rendeltünk egy jó nagy adagot, ugyanis nagyjából fél árban van. Egyébként vettem apróságokat, cumikat, zoknikat, ilyesmi.

Ma reggelt voltunk genetikai UH-n. A kis manó megintcsak befordult és sehogy nem lehetett kimozgatni. Úgy látszik annyira szerencsétlen leszek, hogy egyetlen egy képem sem lesz a kis drágaságról a pocakban.
Méretek, paraméterek tökéletesek, és igen, most a genetikai szerint is 26 hetes vagyok, szülés ápr. 30 a genetikai szerint. A baba súlya 899,6 gramm.
A környezetemben történtek baba tragédiák, így még mindig nem merem postolni, talán a 3. trimeszter kezdetén. Már most is életképesnek számít elvileg, de még csak 87% a túlélési esélye, ha most születne meg, de adja Isten, hogy végig bent maradjon, mert mi várjuk ugyan, de kibírjuk még ezt a kis időt :)

Összességében gyorsan halad az idő, de lebontva nekem mégis csak vánszorog, hétről-hétre, sőt napról-napra számolom és hát még picivel több mint 3 hónap vissza van.

Influenza, nátha továbbra is elkerül, fejfájás elmúlt hetekben, heti egyszer megtalál. Éjszakai alvás pozícióim továbbra is napról-napra kényelmetlenednek.

Babukának saját territóriuma lett nálunk, sikerült akcióban megvásárolni egy Hemnes fiókos komódot, Ikea family kedvezményes árban, így most már itt gyűlnek a cuccai, illetve jövő héten már helyére kerül a babaágy is a barna asztal helyén.


Holnap terheléses cukor + labor... de ezt már csak a jövőheti posthoz írom.

Nincsenek megjegyzések: