2019. május 28., kedd

Első nagy Szafi teszt

A végeredmény 2:1, na de hogy kinek a javára, azt mindjárt kifejtem :)
Nagyon régóta szerettem volna már a háztartásunkba bevezetni a Szafi termékeket. Ugyanis azt hallani róla, hogy amellett hogy mindenmentes, koppanásig hasonlít a nem mentes verzióhoz. Ezeket a termékeket vásároltam meg első körben: 


És már le is teszteltem mindent. Kezdem a díjnyertes verzióval, ez pedig az amcsifánk. ZSENIÁLIS! Én nem gondoltam volna, hogy kb 15 perc alatt lehet ilyen fantasztikus fánkot készíteni. Készítettem csokimázas verziót is és sima Szafis lekvárosat. És igen, a másik szuper termék a lekvár. Egyébként szerintem házilag is lehet ilyen jót készíteni, csak a cukrot kell helyettesíteni, de ettől független nagyon finom. Úgyhogy ezek a termékek biztosan bevezetésre kerülnek a háztartásunkba.
Adja magát, hogy a három termék közül márcsak a palacsintáról nem beszéltem... háááát. Én nagyon pozitívan álltam hozzá, de nem hozta sajnos az elképzeléseket. Könnyű, ám mégis körülményes elkészíteni, mert nem tudod egyszerre bekeverni az egészet, illetve sütni nagyon nehéz, és az íze a legnagyobb problémám, nem finom (nekem). Mesterséges íze van, és se állagra, se jellegbe nem adja a palacsintás feelinget. A Szafinak van még egy palacsintája, valszeg azt kellett volna vennünk, de én rácsábultam a fitnessebb verzióra... hiba volt.

Na de a kedvem nem szegte, hiszen a másik két termék nagyon bejött, úgyhogy megyünk tovább, és üdv a háztartásunkban :)

Nincsenek megjegyzések: