2019. április 30., kedd

Új lélek született

2019.04.22-én, egy nappal előbb, mint a tervezett időpont megérkezett hozzánk Martrin babánk, 3110 grammal, 52 cm-esen, 39+1 héten. Természetesen indult meg a szülés, ami számomra a lehető legjobb forgatókönyv volt, így minden ösztönös/hormonális folyamat magától beindulhatott. Egy hét eltelt azóta, persze nem mondom, hogy életem legkönnyebb hetéről beszélünk, főleg ha a szülést nézem, illetve a császármetszés okozta fájdalmakat kb 3 napon keresztül, majd a szoptatási nehézségeket, amivel indultunk, illetve a kórházi élményeket, ami talán a legszomorúbb élmény volt minden közül. Egyszerűen magyarországon a béka segge alatt van az egészségügy és sajnos a kistarcsai kórház csecsemőosztályának ápolói szakmailag is. Nekem konkrétan majdnem ezen ment el Martin anyatejjel való táplálása a "levesbe". Szerencsémre ezzel ellentétben a védőnőm nagyon profi, neki a stílusával van pici bajom, de igazából ha szakmailag profi valaki, akkor nem érdekel a stílus. Megmentett.

Nagyon boldogok vagyunk, babócika egészséges. Nem síros szerencsére, és ami még ennél is nagyobb szerencsénk, hogy nem hasfájós baba (egyébként a gyerekorvos azt mondta, hogy a hasfájás téma leginkább az első hónap után jön ki), így gyakorlatilag a héten 2 napot leszámítva 1x ébredünk éjszaka szopizni. De ez nem kiküszöbölhető, szóval én nagyon hálás vagyok, mert így hétfőn el is kezdtem újra dolgozni. Persze extra csökkentett mértékben egyelőre, de így vagyok nyugodt, én ilyen vagyok.
Isten hozott kicsi fiam
Ennél nem tudok elképzelni szívmelengetőbb látványt
Felhőcske

2 megjegyzés:

Erika írta...

Jaajj,már úgy vártam ezt a posztott.annyira cuki Martin baba,és eddig apára hasonlít. mikor apa alszik babucival kép,az a kedvencem😍
Kórházi élményekről én is tudnék mesélni. Fehérvár jó hely,dicsérik. De a csecsemősök nem voltak túl kedvesek és segítőkészek. Így én is szenvedtem a szoptatással. Ha a szobatárs nem mutatja meg hogy kell rendesen,szerintem tápszeresek lettünk volna.
De csak így tovább. Ügyik lesztek.

Kata írta...

köszönjük szépen :)