2012. augusztus 6., hétfő

Olimpia 2012, London

Ennyire mint most, még sosem izgultam Olimpián. Az utóbbi napokban egyfolytában a közvetítéseket nézem, és az összes eredményünkkel képben vagyok. Mondhatom, hogy a sport iránti hozzáállásom azóta változott, mióta aktívan futok. Valahogy megértem a belefektetett munkát, és hogy a saját határaid legyőzése milyen sikerélmény. Egyébként nem mellesleg nagyon jó lehet élsportolónak lenni, mert a sport endorfint szabadít fel, stresszt vezet le, és elérni egy szintet óriási sikerélmény lehet, és akkor még nem beszéltem arról, hogy szép és sokáig fiatal test párosul hozzá. De visszatérve a témához, a mai állapot szerint, 10.-ek vagyunk az éremtáblázaton, egy pici ország, aki világ szinten a 10. helyre küzdi fel magát, szerintem óriási dolog. Csak így tovább, HAJRÁ MAGYAROK!

Nincsenek megjegyzések: