2021. január 29., péntek

Januári zárás

Lekopogom. Eddig fantasztikusan indult ez az év. Fő ügyfelemnél visszajön Junior pozícióba az a lány, akivel imádtam dolgozni, de a covid miatt mennie kellett, mert gyakornok volt. Így most nagyon jó a csapat összetétele. Van ő, mint fiatal/friss agy, van a kapcsolattartóm, aki nagyon ügyes, kreatív és magabiztos, ő is húszas éveiben még, és vagyok én, aki azt hiszem a tapasztalatot és a szakmai biztosságot és persze a grafikai hátteret tudom nyújtani. Ez így most jó, és igenis nagyon fontosak a fiatalok a csapatban, teljesen más irányt képviselnek. Féltem tavaly mi lesz velem, mert nagyon sok belső strukturális változás volt, de egyelőre csak jó dolgokról tudok nyilatkozni. 
Másik ügyfélnél (HVG) a karácsonyi és januári kampány - amit én csináltam - 1100 új előfizetőt hozott, ami nagyon nagy számnak számít... ha jól értettem, minden idők legnagyobb gyarapodása havi bontásban. Most onnan is nagyon jól jönnek a munkák, és hatalmas visszacsatolást kapott kapcsolattartóm vezetői szintről. Ilyenkor csak azt az egyet sajnálom, hogy hozzám már csak általa/szóbeszéd alapon jut el.
Harmadik ügyfelemtől is érkezett pozitív üzenet. Ott kicsit megremegett a léc januárban, mert ők rendezvényes ügynökség és ugye jelenleg nincsenek rendezvények, viszont egy ottani változás kapcsán onnan is kaptam visszacsatolást, szeretnek velem dolgozni és marad ez a felállás (csak induljanak a rendezvények). Rajtuk kívül 3 kisebb ügyfelem van, egyik csak időszakos, másik kettő meg csak kis mértékű, de ők is velem vannak továbbra is.
Nagyon szeretném, hogy ez az év is szépen menjen, mint a tavaly előtti, szeretnék még pár évig csúcson lenni, mert tudom ez a "siker" nem tart örökké és amíg van szeretném értékelni, és soha nem természetesnek venni, mert a sikerért mindig dolgozni kell, az nem jár csak úgy.

Nincsenek megjegyzések: