2019. augusztus 24., szombat

#4monthsold


Martin betöltötte a 4 hónapot. Elvileg indulhat(na) a hozzátáplálás, de lebeszélt a védőnő. Azt mondta, hogy még adjunk egy hónapot és akkor szépen fokozatosan lehet indulni. Én meg úgy vagyok vele, ha már ennyit kibírtunk, akkor még kibírjuk. Nekem persze jobb volna, ha minél hamarabb kezdenénk, de semmiképpen nem szeretném magam egóját Marci fölé rendelni, így ha még bírom tejcivel, várunk.

Ettől független én már futogatok. Nagyon nagyon mélyről indulok, de már 3x futottam és tulajdonképpen mégha minimálisan is, de javuló a tendencia.

Igazából nem megerőltetően futok, hanem pontosan ahogyan terveztem, inkább csak kisebb távolságokat, de sűrűbben... és persze jó pulzussal. Minden esetre van honnan menni lefelé.

Manóka 4 hónapos. Nagy fejlődése a hónapban, hogy már tud fordulni elölről hátra, és fordítva, illetve nagyon sokat dumikázik a saját nyelvén. Már érti a rendszereket és tudja mi után mi következik. Őszintén szerintem már érett volna az étkezésre is, ugyanis a kajákat nagyon szépen kinézi már a szánkból. No mindegy... nincs vita, várunk.

Melóim futnak, az 5 napos pihenés nagyon jót tett, főleg a badacsonyi kiruccanás a Laposa pincészetbe, persze tisztán látszott, hogy még Marci nem érett a kirándulásokra (se szopi, se türelem szempontból), de legalább megpróbáltuk és kiszakadtunk. Jó volt, az én lelkemnek kellett. Igazából ezek most a meghatározó dolgok, na meg az ingatlan téma rendületlen, hogy miként is legyen saját házunk, követjük a témát folyamatosan, agyalunk, aztán meglátjuk.... mindenesetre jövő héten, ha minden jól megy, akkor találkozunk egy kivitelező céggel, csak hogy jól elborzasszanak (vagy felvillanyozzanak)... meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: