2012. július 8., vasárnap

Diplomaosztó 2012.07.07.

Hát ezen is túl vagyunk. Nagyon jó élményekkel gazdagodtam. Igazából mostanában voltam jópár ilyen nagyobb eseményen, mint esküvő, leánybúcsú, soha nem engem ünnepeltünk, és már lassan el is felejtettettem, milyen felemelő, mikor végre én vagyok a központ...
Igazán megható volt az ünnepség, jól megszervezve, szépen lebonyoltva. Teljesen elégedett vagyok. Miközben hallgattam a beszédeket, az járt a fejemben, hogy valósznű ilyen jellegű ünnepség most van az életem folytán utoljára, és h ezt a pillanatot most maximálisan át kell élni. Szinte libabőröztem, mikor kimondták nekünk az "útravalót", na és persze az oklevél átadása... Na az baromi felemelő, mikor kezetfogsz minenkivel és a bojtot át teszed jobb oldalról bal oldalra, és a kalapdobálás... szóval mindenkinek át kellene élnie, tényleg fennkölt esemény.

(Family és barátok, Gergő nagyon hiányzik a képről, de képzeletben velünk) 

Aztán utána átmentünk a Trófeába kajálni. Az is nagyon szuperül sikerült. A családom maximálisan jófej volt, a barátokról nem is beszélve. Mótol kaptam könyv utalványt (mindig tudja mire vágyom), Rencsi+Gergoo+Gábortól egy Polár pulzusmérőt. Annyira örültem neki, mint mostanában nem is tudok visszaemlékezni, h mi volt hasonló. De tudom miért örültem ennyire, mert egyáltalán nem számítottam rá, legmerészebb álmomban sem, pedig iszonyatosan vágytam rá... így a futásaim mostmár tuti aerob zónában lesznek, mert figyelem ezerrel. Szóval nagyon boldog vagyok, jó volt együtt lenni a családdal és annyira jó érezni, hogy vannak emberek akik már biztos hozzám tartoznak az életben, akármi is lesz :)

Még egy fotó, aztán majd lesz Picasa album is, ha feltöltöttem a képeket kiteszem a Linket:

                                                                              Az én kis Spimommal

Szerk.:
 És még egy bónusz celebfotó Nyári Alízzal:





2 megjegyzés:

Dorothy írta...

Annak ellenére, hogy nem vagyok melletted (aminek nyilván oka van(, olvasva a blogodat nem mehetek el amellett, hogy elmondjam büszke vagyok Rád!!! Gratulálok a diplomádhoz, és egyúttal sok szerencsét is kívánok hozzá!!!
Megható volt ez a post, és szívből kívánom, hogy legyenek még ilyen élményeid!

Kata írta...

Köszönöm! Nekem meg az volt megható, hogy annak ellenére, hogy nem vagy mellettem - aminek nyilván oka van - mégis írtál gratulációt.

Köszönöm tényleg.