2020. július 2., csütörtök

100% látás

Elkészült a szemüvegem. Igen, végül ez lett. Megint nem tudtam a terveimet kivitelezni, miszerint a következő félévben, míg várok a szemműtétre kontaktlencsém lesz, ugyanis a világon én vagyok az első olyan ember, aki nem tudja kivenni a szeméből. És mivel csupa vér volt a szemem utána 3 napig, így már meg sem próbáltam újra betenni. Szerintem nagyon félek a szembe nyúlni.
Szóval most erre az időre lett egy távolba nézős szemcsim és lett egy számítógépes használatra, ami a régi. Nem valami kényelmes életmód, viszont a távolba nézés élménye kárpótol. Már elfelejtettem a fák részletgazdagságát. Tegnapi sétánk alkalmával is csak gyönyörködtem a természetben. Nagyon drukkolok magamnak, hogy a következő fél évben ne legyen romlás, mert csak akkor lehet műteni a szemem, és ott ráadásul az ígéret minimum a 100% látás. Vannak esetek, ahol 120% vagy akár 160% is létre jöhet (szerintem én nyilván nem leszek ez a kategória), de az maga lehet a csoda.

Kánikula van... nálunk beindultak a szar éjszakák. A mait inkább nem minősítem. Szegény gyerekem se elaludni nem nagyon tudott, se éjszaka nem aludt jól... már csak abban reménykedem, hogy valahogy kihúzza 7-ig, hogy ne legyen egész nap nyűgi, de aztán lehet túl optimista vagyok ezzel a 7-el :)

Nincsenek megjegyzések: