2018. június 24., vasárnap

51-esek klubja

Beléptem. 51,9 kg. Azt hiszem kb 6-7 hete csinálom a diétát, az utóbbi 3 hétben már nem annyira szigorúan, mindent eszek (mármint cukrot és fehér lisztet kivéve), de figyelve a mennyiségre. Ezt most ilyen egészséges diétának tartom, mert ugyan így lassabban megy jelentősen, viszont így talán kiküszöbölhetem a jojó effektust. A szervezetem szoktatom a nehezebb kajákhoz is, és talán így nem kezdi el raktározni zsírként. Már nem kell sokat fogynom, mindösszesen 90 dekát, viszont sokkal jobban érzem így magam.

Más. Tegnap hazament Zs, és úgy tűnik készül a dohányzóasztalunk. Tegnap ezeket a fotókat küldte. Itt még nagyon sok meló van rajta, de állítólag egész délután ezt csinálta a tesója. Ezen felül én elkezdtem a wc-t, brutál jól néz ki már az a része, ami elkészült, viszont úgy tűnik, hogy ez két hétvégés lesz, mert még a hátfal teljesen hátra van (mivel ott javítani is kell), illetve az egyik oldal második rétegénél elfogyott a festékem. Ma meg ha minden igaz, 18 év után kivetetem végleg a köldök piercingem, itt az idő "felnőttem" :)

Nincsenek megjegyzések: