2016. december 1., csütörtök

Számítanak rám

Hálisten. Sosem szoktam elfelejteni honnan jöttem, és azt sem, hogy milyen úton mentem keresztül, hogy milyen nehézségek, küzdelmek és meghasonlások kísértek, míg végre elérkeztem a pályám forduló pontjáig. Nem is értem azokat az embereket, akik egyszercsak, ha "véletlen" egy jó pozícióba kerülnek, Istennek hiszik magukat. Az én elméletem, amit az életem megtanított velem, hogy mindenki pótolható, nem szabad abba az illúzióba keveredni, hogy te kivétel vagy. Ez a motor, ezért van, hogy a legfontosabb policy-m, hogy minden ügyfelemnek, minden munkánál a maximum odafigyelést kell kapnia, teljesen pénztől függetlenül. És talán ez lehet, amiért visszatérnek hozzám. Amikor én is szolgáltatást (vagy terméket) veszek, a pénzemért én is szeretem a legjobbat kapni. Így nekem tegnap este 7-kor még egy ingyen kérés is fontos volt, és bár mai határidőt kaptam rá, már este elküldtem. Amellett egyébként, hogy szeretem, ha tökéletesen abszolválom a feladatot, örömet jelent jót csinálni, és ez adja a magabiztosságom, hogy minden ügyfél ugyanazzal az érzéssel távozik. Azt hiszem ki merem jelenteni, hogy nálam az üzlet csak másodlagosan szól a pénzről, elsősorban a lényeg a feladat. Ez visz előre, és egyébként minden elvégzett munkának van értelme, még az ingyen munkának is. Tanulsz belőle, vagy akár új ügyfelet is hozhat. És itt jegyezném meg, hogy nekem ez egyetlen esetben esik nehezemre, ha egyébként is be vagyok havazva, mert akkor priorizálni kell. Bevallom volt pár ilyen napom (hetem) az elmúlt időben.

Idén először fektettem pénzt adventi koszorúhoz alapanyagokba. Úgy tűnik kezd számomra is fontos lenni, hogy meleg környezet legyen körülöttem. Mindjárt itt az év vége, ilyenkor már szoktam  az üzleti dolgokat is rendbe tenni, készülni az üzleti év zárására, könyvelőhöz menni stb. Idén muszáj beeszközölnöm pár változtatást, sajnos és szerencsére. Sajnos, mert érzelmileg hat rám, szerencsére, mert egy jobb lehetőség került a horizontomba. A jövő év tényleg a változásokról fog szólni, ahogy nézem, a jövő évtől várom életem meghatározó változásait. Úgy tűnik a lakás témát idén már nem sikerül sínre tenni, de nem baj, az lelki életem helyre került és ez fontosabb mindennél.

Szerk.: Ma reggeli öröm mámor, Bársony Bence fotós instagramján láttam meg a képet... a kép szépsége, hogy a háttérben lévő telefonos layoutot én csináltam... hétfőn :D

Nincsenek megjegyzések: