2012. szeptember 19., szerda

IDŐ

Vagyis az idő hiánya a problémám. Mióta átköltöztem, olyan mintha valami más időzónába exportáltam volna magam. Egyszerűen nincsen semmire idő. Igaz a Maya rohadt sok időt elvesz az életemből, és mint egy megszállott tegnap este is baszakodtam vele, sajnos a félmaraton óta a futást is hanyagoltam és ami a legfontosabb a barátaimat is. Egyszerűen nem elég az életem, pedig nem sokat alszom, mégis el vagyok csúszva... mondjuk lehet a hétvégi szabadidő hiányzik, de valahogy meg kell oldanom ezt a 6 hónapot, amíg a suli tart.


Megmutatom mit tanultunk a hétvégén. Ez egy modellezési stádiumban lévő Chevrolet Camaro, 3 nap alatt eddig jutottunk. Nagy meló és újra akarom csinálni, csak h gyakoroljam a tool-okat és a technikát. Tegnap este egy szemet modelleztem tutoriál alapján. Maga a modellezés készen van, de egyszerűen nem tudtam megcsinálni a textúrát élethűre... úgyhogy ezzel még kell kicsit szórakozni.

Amúgy elkezdtem végre hétvégén olvasni a Trónok harcát. Nagyon jó és alig tudom letenni, no de hát ugye kevés az idő, így BKV-n és WC-n is olvasok :D

Hétfőn viszont itt volt anya, nagyon jó volt. Elmentünk az ARC kiállításra, meg a Margitszigetre és kajáltunk egy nagyot. Nagyon jó nap volt, azóta anya minden telefonbeszélgetésben ezt emlegeti. Tök jó érzés.

Nincsenek megjegyzések: